mandag 9. februar 2009

Hei:)


Ja nå har jeg vært på skolen i 6 timer å jeg har ikke gjort stort, jeg har egentlig bare kjeda meg. De i klassen holder på å lage dokumentarfilmer om en del forskjellige folk. Han ved siden av meg lager en dokumentarfilm om en gutt på 20år som er snakker... Utrolig kjedelig å sitte å høre på sage og hamre lyder i flere timer på rad. Ellers sitter jeg bare på facebook å looker å har ikke mye å gjøre. Jeg skal filme min doku på onsdag. Min film skal handle om en mann som er hjertesyk så derfor må jeg ta hensyn til at han ikke er helt frisk om dagen å må vente litt med filmingen.

Senere i dag skal jeg på jobb... Fra 4 til halv 10, å det er ingenting å gjøre på jobben så sent på kvelden. Jeg bare går rundt å surrer å ikke gjør stort mye.

I morgen skal jeg på Kongsberg med skolen, håper det blir bra så får vi se om det blir noen bilder og så videre fra det da vetdere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar