torsdag 12. februar 2009

Torsdag 12








Off, i dag er jeg sliten altså...
Hadde prøve i samf i dag oxo har jeg 'krangla' med søstra mi... Ikke noe jeg anbefaler-.- Off..
Så i går, så skulle jeg jo filme pappa til den derre dokumentarfilmen jeg skulle lage til skolen... Men han er jo 'så' syk at han brått ikke kunne komme å møte meg allikvel... Åh, jeg ble så glad-.-
Jeg ble egentlig rett og slett veldig skuffa å lei meg så jeg ringte til mamma og fikk rast fra meg! Å da sa mamma at jeg skulle bruke søstra mi til å filme henne.... Om da hun opererte puppene mindre og om alle kompleksene hun fikk for det. Men så begynte vi å krangle for jeg hadde allerede lagt opp en plan om hvordan det skulle være, å ble litt sur på søstra mi når hun skulle hjelpe meg(A) Men fikk ordnet opp med henne senere da:)

Men hun syntes så synd på meg siden jeg hadde gleda meg til dette å siden pappa bestemte seg for å sette seg på bakbena... Så hun ringte til pappaen sin(vi har bare samma mamma) og han skulle stille opp i filmen min:) Så i morgen å jeg være 'syk' for at jeg skal kunne levere filmen. Så kanksje alt ordner seg after all. For pappaen hennes er Dag Solheim som jobber i canal + osv.

I går hadde jeg besøk av venninna mi (Kristina som jobber på Ica) og hennes nye hund, Mikke:D Kjempe søt altså... Tantebarnet mitt Adriana var her og søstra mi og kjæresten hennes selvfølgelig. Og hunden vår:)

Så nå sitter jeg å er dritt trøtt her hjemme...
Pia ba meg på bursdagsfest neste lørdag:D Det blir kjempe arti:D Gleder meg masse til det da:D

Så i morgen kommer jeg til å kjede meg masse så kommer til å skrive her tenker jeg:D Nå skal jeg legge meg:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar